eslacarab

17.1.07

CRÍTICA DE RESTAURANT

Tinc encara pendent alguns restaurants que bé per referències o bé per curiositat tinc apuntats a la meva agenda. Ja n'hi ha un que ha resolt els meus dubtes o inquietuds que es diu "Toc" i que es troba al carrer Girona 59 de Barcelona. S'inclou dintre del que seria la cuina creativa feta per joves autors. En el meu cas vaig menjar un entrant en forma de brandada de bacalla, amb pa torrat, ou de pagés i verdures escalivades. I de segon un arrós amb colomí i fetge d'ànec. Podríem dir que la qualitat del menjar era bona per la relació qualitat preu no és del tot satisfactòria. A més l'estètica del local freda, minimalista però allunyat de qualsevol calidesa o originalitat no li donen cap encant. Un sopar surt entorn als 50 euros per persona i trobo que per aquest preu es sopa molt millor a restaurants com el Greska, el Coure o el Z'Alia. Es a dir que pel que fa a mí no crec que repeteixi.

Etiquetes de comentaris:

0 comentaris:

Publica un comentari a l'entrada

Subscriure's a Comentaris del missatge [Atom]

<< Inici