eslacarab

24.12.06


MARQUETING DE CARA A LA GALERIA

De l'ensopegada del Barça al mundialet del Japó sembla haver quedat tan sols una imatge: la del nen japonés, Leo Miyagata, plorant desconsoladament la derrota del seu club més estimat. Una imatge que il.lustra la universalitat del club blaugrana i que, a priori, no hauria de passar d'això. Però la directiva de Joan Laporta no ha volgut deixar l'oportunitat de conquerir el cor dels aficionats japonesos després del fracàs esportiu i ja s'han encarregat de localitzar el nen per convidar-lo a visitar el Camp Nou. Un gest d'agraïment amb el que es vol guanyar la simpatia d'un dels mercats més potent economicament parlant del planeta. Això reflecteix l'estat actual del futbol on els diners marquen el camí i els sentiments es mesuren en funció de la butxaca del protagonista. Perque de nens que ploren amb derrotes del Barça n'hi ha a milers arreu del planeta i, a ben segur, la gran majoria amb menys diners que el nen japonés d'aquesta història. Però, és clar, segurament els seus països no son suficientment rendibles a nivell de marqueting com per prendre aquesta iniciativa. Només espero que quan alguna iniciativa solidària o algun drama humà piqui a les portes del Camp Nou es reacciona amb la mateixa eficàcia. Encara que no hi hagi foto.

Etiquetes de comentaris:

0 comentaris:

Publica un comentari a l'entrada

Subscriure's a Comentaris del missatge [Atom]

Enllaços a aquest missatge:

Crear un enllaç

<< Pàgina d'inici