eslacarab

28.11.06

PASSIÓ PER BARCELONA

Amb els meus amics sempre els dic que jo si em donessin a triar 100 vegades sobre on m'agradari nèixer, les 100 respostes tindrien el mateix nom de ciutat: Barcelona. Per molts motius, el principal segurament és que com només tinc consciència (fins ara no conec a ningú que demostri el contrari) d'haver viscut una vegada i va ser començant a caminar a la ciutat comtal això a ben segur que condiciona el meu pensament. Però per sort, he pogut viatjar a més de vint països i he trepitjat bona part de les capitals europees més importants. Sí m'encanta París i d'altres ciutats més petites com Girona, Sant Sebastià, Florència i alguna altra. També em va agradar molt Costa Rica i algun altre paradís més. Però quan torno sempre estic encantat de viure aquí malgrat els problemes de netedat i inseguretat que continuem patint. Per no dir els preus de les vivendes. Però crec que Barcelona té una ànima especial que es veu als carrers, als barris i també al clima. Avui quan ens acostem a l'hivern el dia ha estat brillantment asolellat. Una jornada que convidava al passeig, a respirar i a viure la ciutat. I jo sóc d'aquelles persones a les quals la meteorologia condiciona l'estat d'ànim. Per això avui era dels dies que em sento més barceloní que mai.

* Foto feta avui mateix a la Plaça de les Glòries.

Etiquetes de comentaris:

0 comentaris:

Publica un comentari a l'entrada

Subscriure's a Comentaris del missatge [Atom]

<< Inici