eslacarab

9.10.06

LA CLEMENZA DI TITO

Des de fa 3 anys, la Núria i jo tenim el costum d'anar un cop per temporada al Liceu. Primer ho vem fer per la curiositat de veure en directe una opera i, per que no dir-ho, per comprovar en que i com havien invertit part dels impostos que paguem. L'experiència artística va ser interessant i vem decidir fer-ho cada any. Aquest any vem triar la primera opera de la temporada, La Clemenza di Tito, una obra feta per Mozart. El resultat no va ser enguany massa positiu. D'entrada deixo clar que no sóc cap entés, sinó que simplement reflecteixo la impressió que en vaig treure de l'espectacle. La posada en escena del primer acte no em va agradar gens i el cert és que tot i els esforços dels cantants la representació es va fer avorrida. El segon acte va fer augmentar l'interés per un escenari més ben aconseguit i una interpretació musical més emocionant. Uns arguments que no em permeten poder dir que vaig gaudir molt, simplement va ser una experiència més acummulada a nivell personal. Sens dubte em va agradar molt més l'"Otello" de Verdi que vem veure la passada temporada.

Etiquetes de comentaris:

0 comentaris:

Publica un comentari a l'entrada

Subscriure's a Comentaris del missatge [Atom]

<< Inici