eslacarab

24.6.07

SOPAR A LA FRESCA

L'altre dia voliem anar a sopar al "Shunka", el meu japonés preferit a Barcelona. Però com és habitual no hi havia taula. Per això vam decidir provar-ne un altre que tenia pendent. És just al costat del "Shunka" i no te res a veure amb la cuina nipona. És diu "Nonell", al mateix carrer Sagristans, i ocupa l'espai on abans hi havia un restaurant d'aquells entranyables de barri com era "Los Hispanos". Era una mena de taverna de tota la vida on feian una cuina catalana a bon preu. I els amos eran grans amants del Barça i, sobretot, del bàsquet. Però la tradició familiar té un límit i ells m'imagino van decidir tancar una etapa i vendre el local. Ara l'ocupa el restaurant "Nonell", un establiment especialitzat en cuina creativa. Una de les gràcies del local és la terrassa que té a una petita plaçeta que hi ha davant. De primer vaig menjar uns fideus soba amb salsa de soja i mel que estaven prou bé. I de segon vaig triar una lassanya de calamars amb salsa de pebrots del piquillo. Crec que vaig fer una bona elecció. Per beure vam optar per un vi de Lleó que no estava malament que es diu "Casar de Burbia", un mencia de l'estil "Cepas Viejas", però a un esglaó per sota. Tot plegat surtia a uns 40 euros per persona. Cal vigilar si demanes peix o carn de segon perque els preus eran bastan alts, entorn als 25 euros per plat. La qualitat era correcta tirant cap a bona. I la gràcia és poder sopar a la fresca ara que l'estiu ens visita.
Restaurant "Nonell" C/Sagristans 3 933011378 Barcelona

Etiquetes de comentaris:

1 comentaris:

A la/es 11:40 p. m. , Anonymous Anònim ha dit...

MOLT BÉ XAVI!! M'HE MIRAT PER SOBRE EL TEU BLOG I ESTÀ MOLT BÉ!! M'HE ENTERAT ON SOPEU..I QUÈ FEU..:-) SEGUIREM LES TEVES RECOMENACIONS CULINÀRIES....

XANTAL

 

Publica un comentari a l'entrada

Subscriure's a Comentaris del missatge [Atom]

<< Inici