eslacarab

24.8.07


BARCELONA SOTA LA PLUJA

Jo sóc d'aquelles persones a les quals el temps els marca l'estat d'ànim. Quan fa sol sempre tinc ganes de fer coses i quan plou sembla que un estigui més trist. Per això estic content de ser de Barcelona. Jo si pugues triar 100 vegades on nèixer sempre triaria la meva ciutat, malgrat els inconvenients que també recònec que existeixen. I, sens dubte, que un dels motius és per la climatologia que gaudim a la Ciutat Comtal. Un lloc on la pluja no acostuma a acompanyar-nos i el sol és un dels grans aliats. Així habitualment l'estiu és calurós, o si més no ho era fins ara. Perque portem un mes d'agost molt dolent meteorológicament parlant. Pobres dels que van triar fer vacances a la costa perque s'han passat més dies guardant la tovallola que no pas a l'aigua. A més tots sabem que segons on estiguis les alternatives d'oci no son gaire grans. A mi l'agost m'ha agafat treballant però tot i així no m'agrada gaire estar més pendent d'agafar el paraigüa que no pas d'anar en màniga curta. Diuen que és el pitjor estiu pel que fa a aquests aspectes des del 1982. Molts diran que és questió del tan anomenat "canvi climàtic". Jo només se que no passarà a la història com un dels estius més brillants de la ciutat. És a dir, "punyetes", que ni el temps ens acompanya. Apa ja ho he dit.

Etiquetes de comentaris:

0 comentaris:

Publica un comentari a l'entrada

Subscriure's a Comentaris del missatge [Atom]

<< Inici