eslacarab

8.9.07

PRIMER ANIVERSARI

El blog ja ha fet un any. Tot va començar el setembre del 2006 quan arrossegat per una nova tendència que m'interessava vaig decidir provar d'obrir una pàgina pròpia. En un principi el repte era escriure sobre tots els temes que em vinguessin al cap i que considerés que podrien ser motiu d'opinió. Com deia al primer comentari que vaig fer la meva intenció sempre ha estat dir el que moltes vegades la gent no s'atreveix a dir perque socialment no queda bé. No des d'un punt de vista destructiu si no més aviat simplement crític. La cara A, com deia, és la políticament correcta i la B és la que, de vegades, s'amaga tot i ser la que més s'apropa a la realitat. I entre mig també he descobert que m'agrada molt fer crítiques de restaurants, no com aspiració de fer literatura gastronòmica sino com el plaer de compartir amb tothom que vulgui una experiència sobre un establiment que jo he provat i que puc recomenar o no...Perque en el fons aquest és un dels grans valors dels blogs, compartir les teves experiències amb un públic desconegut que també confia en aquest gran mitjà que és Internet.

Etiquetes de comentaris:

2 comentaris:

A la/es 12:56 p. m. , Blogger ignacio ha dit...

Felicidades... y sigue escribiendo de restaurantes "cuant mes serem mes riurem" ;)

 
A la/es 2:01 a. m. , Blogger Xavi ha dit...

Gràcies Ignacio ! Crec que es tracta d'això d'entre tots posar-nos al dia sobre les novetats i els que mereixen una visita o no.

 

Publica un comentari a l'entrada

Subscriure's a Comentaris del missatge [Atom]

<< Inici