eslacarab

12.9.07


QUIN NOM MÉS ESTRANY PER UN RESTAURANT

Com ja sabeu els que em visiteu de tant en tant jo també em miro d'altres webs i blogs per conèixer restaurants i comprovar in situ si coincideixo o no amb les opinions que he llegit. Doncs ahir vam provar-ne un que havia llegit bones crítiques a la web de verema. Es diu "Gamvik", un nom ben estrany que, de fet, volia preguntar perque es deia així el restaurant i al final se'm va passar. I juro que no té res a veure aquest oblit amb el consum del ví. En principi recònec que em feia una mica de por perque hi havia elements que no em donaven bones sensacions. Primer el preu, entorn als 60 euros, i després que la cuina que oferia es fonamentava en una bona matèria prima que ofereix el mercat. Pensava ai,ai que em veig pagant 60 euros per quatre gambes i poc més. Però la realitat va capgirar l'impressió prèvia. D'entrada cal dir que el "responsable" del local (ho poso així perque dilluns a la nit era ell qui servia totes les taules) va tenir un tracte fantàstic amb un lapsus final divertit. Plats ben explicats, complicitat al client sense caure en l'amiguisme i detalls de bon professional. L'anècdota es va produir al final quan es va acomiadar donant-nos la mà a les dues parelles que anavem i jo que era l'últim em va dir que gràcies per tornar-me a veure.....Tenint en compte que anava amb la meva companya i jo no hi havia anat mai això en unes altres circumstàncies i persones podria donar peu a alguna petita discusió. A no ser que em conegués d'un altre local i jo no ho sapigues...Ves a saber...Sobre el tema gastronòmic a qui ve ara l'opinió. Aperitius i entrants variats i de gran qualitat com una esqueixada de bacallà, un gaspatxo de sindria i pernil i un bunyol de formatge de cabra deliciós. De primers vam fer un rissoto de pera i balsàmic curiós i ben aconseguit, un ravioli de bacallà molt gustós i dos empedrats amb xipirons molt ben combinats. Com no tenien prou xipirons pels dos ens va incloure dins del plat vieiras. De segons ens vam decidir per un filet de bou impecable, un carré de xai ben fet i dos tatakis de tonyina amb cítrics fantàstics. Es a dir que pel que fa als plats un 8'5 sobre 10. Les postres també juguen un paper meritori. Concretament fan un tiramisu deliciós i un plat anomenat "ous gamvik" formidable. Son ous buidats amb un fons de mousse de xocolata i una capa de nata. Pel que fa al ví la carta és molt extensa i aconseguida. Nosaltre vam optar per un "Juan Gil 2004" de la denominació de Jumilla. Un ví poc conegut però que per 21 euros dona un resultat més que positiu. En definitiva un local on només la decoració minimalista i un pel freda pel que fa a la il.luminació treu lluiment al conjunt. Però el menjar justifica la visita. Uns 60 euros per cap. Aquest sí que val la pena perdre una nit.

Restaurant "Gamvik" C/Balmes 165 932180978

Etiquetes de comentaris:

2 comentaris:

A la/es 1:45 p. m. , Blogger ignacio ha dit...

Si no recuerdo mal el propietario (o uno de los socios) había estado en el antiguo Colibrí; igual te recuerda de eso ;)
He cenado un par de veces y las dos bien pero no para tirar cohetes, me lo apunto para una próxima visita.

 
A la/es 1:31 a. m. , Blogger Xavi ha dit...

No me suena el colibrí, pero supongo que igual fue una frase típica de despedida y le salió así. No pasa nada pero fue curioso. Estoy de acuerdo contigo en que tampoco es para tirar cohetes pero a nosotros nos sorprendió gratamente. Hay veces que cenas en algunos restaurantes regular y pagas 50 euros. Siempre evidentemente desde la perspectiva de la relación calidad-precio.

 

Publica un comentari a l'entrada

Subscriure's a Comentaris del missatge [Atom]

<< Inici