eslacarab

2.10.07


SATURACIÓ DE CUINA CREATIVA

A Barcelona ens acabem cansant de tot. De turistes que no respecten la ciutat, de disseny, d'arquitectes famosos, de modes "cool", de molt "fashion", i, cada cop més, de l'anomenada cuina creativa. Estic preocupat perque si ara mateix em preguntessin quin és el meu restaurant favorit no sabria quin triar. Durant molt de temps he pecat del contrari, m'agrada un lloc i el repetia amb saturació. Ara és a l'inrevés, n'he provat tants que el nivell d'exigència augmenta i em costa de trobar locals que em sorprenguin. Alguns no em convencen per un preu excessiu pel que ofereixen i, d'altres, perque la qualitat no està al nivell del compte que pagues. Avui he viscut una d'aquestes experiències. Hem visitat un restaurant que es diu "Toc de Gràcia". Cuina creativa fonamentada en un bon producte. Hem demanat un primer en forma de saltat de bolets de temporada per compartir. Bé però, pel meu gust, un pel fred. L'han servit gairebé tebi. De segon jo he demanat unes cocotxes de bacallà amb mongetes i cloïses vives. Una bona combinació a la qual l'he trobada faltada de sal. Per postres, i també per compartir, un pastís de crema de chantilly amb fruits dels bosc. Gustós i ben aconseguit. Per beure hem demanat tota una garantia com és un "Pago de los Capellanes", criança del 2004 (27 euros). El compte final ha estat de 102 euros. Pel meu gust caríssim tenim en compte que hem compartit el primer, no ens han cobrat el pastís per error i ens han convidat al tallat que he demanat. És a dir que si arribem a demanar un altre primer i dos postres per tots dos surts a més de 120 euros. La cuina que ofereixen no està al nivell d'aquests preus. A Barcelona tenim un greu problema amb aquests establiments de cuina creativa que surten com a bolets. No hi ha mercat per tothom. I encara menys si alguns volen fer calaix posant uns preus fora de mercat. Com ja he dit o milloren la cuina o abaixen els preus !!
Restaurant "Toc de Gràcia" C/Bonavista 10 933682844

Etiquetes de comentaris:

6 comentaris:

A la/es 9:48 p. m. , Blogger AiguaMel ha dit...

Fa poc que vaig descobrir el teu blog, mirant blogs de cuina. I em resulta molt interessant perquè em cal conèixer restaurants tranquils, bons, però a uns preus molt mes assequibles, dels que tu comentes. Per la meva butxaca 60 euros per persona, son molt diners, llavors prefereixo invitar a casa a l'amic o a l'amiga. Com en que aquest post comentes que coneixes molts, m'agradaria saber, si saps d'alguns restaurants amb preus mes economics, que comencen a ser temps de no tan dispendis.

Una abraçada

 
A la/es 12:36 a. m. , Blogger ignacio ha dit...

Hoy he cenado en Mondragón, cocina tradicional, vasca, dos platos y postre mas vino barato (Edra 13,5 euros) y cafés 95 euros. Recomendable.
En cuanto al TOC de Gracia habrán subido los precios porque yo cené hace seis meses por poco mas de 100 euros (podéis ver un post en mi blog ;))

 
A la/es 9:54 a. m. , Blogger ignacio ha dit...

Sorry el restaurante se llama IGUELDO y no Mondragón y está en Roselló 156 T 93.45.22.555

 
A la/es 5:36 p. m. , Blogger Xavi ha dit...

Hola Ignació. De hecho prové el restaurante después de ver tu comentario. Y te aseguro que los precios han subido porque pagamos 100 euros por un primero compartido y dos segundos.

 
A la/es 5:39 p. m. , Blogger Xavi ha dit...

Hola Aiguamel. Et recomano per un preu menor el Gresca 934516193 C/provença 230 . O si vols provar un de platets de qualitat el mas bacus al c/Enric Granados 68 934534358

 
A la/es 10:46 p. m. , Blogger ignacio ha dit...

Xavi y Aiguamel el Gresca está bien y tiene un buen menú pero la última vez que comí me pareció un poco irregular.
También en la zona buen menú en Osmosis a 19 euros.

 

Publica un comentari a l'entrada

Subscriure's a Comentaris del missatge [Atom]

<< Inici