eslacarab

3.11.07


RESTAURANT LA CLARA


Seguiment les recomenacions del company del blog gastronòmic Amphitrion vam visitar ahir el "Restaurant la Clara". Erem quatre persones. Jo vaig demanar de primer un saltat de ceps i botifarra esparracada (gustós i ben presentat) i de segon uns tagliatelle amb gambes i xipirons (bona la salsa i la pasta i més fluixos els acompanyants en forma de gambes i xipirons). Per beure vam triar un destacat "Olvena 2004, pago de la libelula". De la denominació de Somontano mostra un gust refinat i que entra molt bé pel nas. Tot plegat surtia a uns 75 euros per parella. La impressió és bona pel que fa a la materia prima que ofereixen i el preu. Tot i això, pel meu gust li falta un pel d'encant al local perque t'atrapi. Divendres era molt ple, van trigar a portar els plats i es van equivocar (tot i que van rectificar amb eficàcia) en el preu del ví ja que l'havien cobrat més car del que surtia a la carta. Em sembla una proposta que no compta amb suficients ingredients com per encapçalar la llista de preferències.


Restaurant "La Clara" Gran Via de les Corts 442 932893460

Etiquetes de comentaris:

2 comentaris:

A la/es 7:02 p. m. , Blogger ignacio ha dit...

Coincido contigo en que no es el summun. Yo estuve un día entre semana y me atendieron muy bien pero es evidente que hay sitios mas recomendables en Barcelona

 
A la/es 12:00 a. m. , Blogger Xavi ha dit...

A mi el que em va decebre va ser l'estil de local. Ja et dic que el mejar era prou bó, però l'estètica del local em va sembla més pròpia d'una cafetèria-restaurant, massa fred. Ara per anar-hi un dia està bé.

 

Publica un comentari a l'entrada

Subscriure's a Comentaris del missatge [Atom]

<< Inici