eslacarab

3.9.08

PACOMERALGO (SENSE DEMANAR VÍ)

Avui no parlaré de la qualitat d'aquest local, el restaurant Pacomeralgo, situat a l'Eixample, sinò d'un element afegit a qualsevol sopar. En aquest cas es tracta del vi. Ja de per si aquesta alta taverna, com es defineixen ells mateixos, és cara. El menjar es bó, tampoc per tirar cohets, però, sens dubte, et fan pagar el servei, molt eficient, i el toc pijo de la clientela. El que ja no admeto es que en el tema de les begudes m'atraquin. I aquí ho fan. Com faig habitualment anavem a demanar una ampolla de vi per acompanyar el sopar. Però veient la llista de preus ens vam fer enrera i vam optar per unes cerveses. A tall d'exemple, per un Allende 2004, que a qualsevol altre local on el vi ja no és barat et demanen 24 euros, aquí en demanaven 31 !. A la VilaViniteca costa 14 euros al públic en general, però tots sabem que els restaurant paguen molt menys, com a molt 11. Es a dir, que volen embutxacar-se 20 euros a la nostra salut. Ho sento però amb preus com aquests amb mí que no comptin per beure ví. A casa tinc una fantàstica nevera amb ví més bó i, evidentment, molt més barat.

Etiquetes de comentaris:

7 comentaris:

A la/es 3:26 p. m. , Blogger Jordicine ha dit...

Doncs vas fer bé. No cal passar-se. Parlem.

 
A la/es 1:23 a. m. , Blogger ignacio ha dit...

Totalmente de acuerdo contigo; me pareció demasiado caro para lo que dan, tanto en comida como en bebida.

 
A la/es 7:46 a. m. , Blogger xavi ha dit...

Jo penso el mateix... i crec que avisar a tothom dels locals on ho fan es una bona mesura per evitar abusos.
Pel que fa al vi que tens a la nevera tindrem que posar-hi remei algún dia.
Una abraçada

 
A la/es 5:38 p. m. , Blogger Xavi ha dit...

Ja ho saps Xavi. Ja farem una convocatòria per treure-li pes :)

 
A la/es 4:53 a. m. , Anonymous Anònim ha dit...

"Atracaments de bodega". Podria ser el nom d'un bloc cooperatiu. Ja s'ho mereixen, ja.

Ara bé, tio... no em diguis que poses el bon vi a la nevera! (I parlo del negre, obviously!)

 
A la/es 7:15 p. m. , Anonymous Anònim ha dit...

El preu del menjar em sembla elevat però bastant correcte atesa la seva qualitat. Respecte al vi et dono la raó, es tot un atracament.

 
A la/es 1:09 a. m. , Blogger Xavi ha dit...

Vaig veure Encantadísimo que fa no gaire hi vas anar. Vaig veure les teves, com sempre, magnífiques fotos. Sobre el menjar estic d'acord que és bó però per mi un pel massa passat de preu.
Oriol quan parlo del vi negre a la nevera em refereixo a una nevera de vins. No al frigorífic. Estic d,acord que seria un crim.

 

Publica un comentari a l'entrada

Subscriure's a Comentaris del missatge [Atom]

<< Inici