eslacarab

10.9.08


RESTAURANT FOGON DEL SALVADOR

Motius laborals em van portar fins a Sòria. Un cop allà calia comprovar algun dels seus establiments gastronòmics. Havia llegit al Verema quines recomanacions hi havia però vaig comprovar que no desprenien massa entusiasme. Finalment amb uns companys de feina, i per recomanació d'un amic d'un d'ells, vam visitar un local que es diu "Fogon del Salvador". Situat al centre de la capital soriana, en una placeta petita, ofereix l'aspecte d'un típic restaurant castellà. Decoració un pel rústica i clàssica amb un excés de presència taurina, pel meu gust, en forma de caps dissecats. Però ja se sap que Espanya té aquestes coses. La seva cuina es fonamenta en producte típic de la zona, fonamentalment carns. Per picar vam fer una amanida de bonítol (bon producte i qualitat) i uns xoriços fregits (tendres i de bon gust). De segon un entrecotte de bou a la sal (magnífica la carn i el seu toc al punt de sal). Per postres un assortit de rebosteria (molt complert i de bon paladar). Per beure un Carmelo Rodero de Ribera del Duero. Un clàssic de "tinta fina" que ens va fer bona companyia. El compte va pujar als 40 euros per persona. Crec que atenent al que vam menjar era correcte. Si mai us perdeu per Sòria és una bona alternativa. Si no les tapes del centre també llueixen amb dignitat.

Restaurant "Fogon del Salvador" Sòria 975230194

Etiquetes de comentaris:

2 comentaris:

A la/es 9:08 a. m. , Blogger Jordicine ha dit...

Aquesta cart diu 'cómeme'. Ja ja ja. Es nota que tens una bona màquina de fotos! Una abraçada.

 
A la/es 10:34 a. m. , Anonymous Anònim ha dit...

Santa Quitèria, quina gana que m'has fet entrar de bon matí! Però el milor de Sòria és la seva gent. Jo hi he anat un parell de vegades (també per qüestions professionals, pel volei) i sempre m'hi he sentit de conya.

 

Publica un comentari a l'entrada

Subscriure's a Comentaris del missatge [Atom]

<< Inici