eslacarab

9.10.06

VACANCES AL PARADÍS

Recònec que em venen impulsos per escriure sobre la decisió de la Unió Europea de facilitar les dades dels passatgers aeris als Estats Units. També em venen sotregades als nervis per replicar les moltes mentides que publiquen una part dels mal anomenats periodistes de Madrid (evidentment membres de l'anomenada Brunete Mediática i no pas dels molts professionals madrilenys de veritat). Però em reprimeixo...De cop i volta, em venen idees al cap per definir el desastre que suposa l'escenari polític català. Hi penso i se,m treuen les ganes. Ara sí que em veig amb iniciativa per parlar del Catalunya-Euskadi i del nou fracàs d'Espanya a la fase de classificació per a l'Eurocopa. Millor que no....Em trobaré malament ? Crec que no, son els efectes de cinc dies de vacances a un paradís que és diu la Vall de Boí. Cinc dies de relax, pau, natura, passejades, sopars i una atenció excel.lent en un hotel que es diu "El xalet de Taüll". Una experiència molt recomenable que apaivaga els anims més accelerats i que segur beneficien la salut. O això espero...

Etiquetes de comentaris:

0 comentaris:

Publica un comentari a l'entrada

Subscriure's a Comentaris del missatge [Atom]

<< Inici