eslacarab

1.3.07

VISITA AL SENYOR MICHELIN

Evidentment aquest titular és irònic perque ni conec cap senyor Michelin ni tinc cap intenció immediata d'anar a França...Es una manera de buscar un nou encapçalament a una nova visita a un restaurant. En aquest cas, amb dos amics de la feina vem anar a dinar al "Saüc" un dels restaurants que recentment va entrar a l'olimp de les estelles michelin. Vem decidir anar al migdia per aprofitar de fer el menu que ofereixen a un preu més mòdic que el degustació. Concretament val 25 euros (begudes a part). Ofereixen dues opcions de primers, dues de segons i el mateix per les postres. Dels entrants podies triar entre una amanida d'espàrrecs tendres o un plat de sigrons amb espinacs. Tots tres, i pensant evidentment que hi havia segon, vem optar per la primera possiblitat. Jo que no sóc gran amant dels espàrrecs la vaig trobar boníssima. I de segon ens vem repartir ja que un va demanar el lluç fresc i els altres vedella amb bolets. En el meu cas vaig triar la carn que es desfeia a la boca i els bolets oferien un plat rodó. De postres vem decidir fer un arrós amb llet amb maduixes. També molt ben resolt. El dinar el vem acompanyar amb una modesta però bona opció, un costers del segre "Flor de Grealó" (17 euros). En resum per 35 euros vem dinar fantàsticament. Si voleu anar de nit el menú degustació val 48 euros. Per tant amb un vi que estigui bé te,n vas cap als 65 euros per persona. Jo repetiré i crec que val la pena la visita.
Restaurant "Saüc" Passatge Pellicer 12 933210189

Etiquetes de comentaris:

1 comentaris:

A la/es 12:30 a. m. , Anonymous Anònim ha dit...

Excel.lent restaurant, el Saüc.
Hi he anat dues vegades (fa un parell d'anys) i quedava clar que, tard o d'hora, els donaríen algun premi perquè se'l mereixen.

 

Publica un comentari a l'entrada

Subscriure's a Comentaris del missatge [Atom]

<< Inici