eslacarab

1.1.09

REPÀS AL 2008

És la primera vegada que ho faig. Però em venia de gust. Farè un ràpid repàs als millors records de l'any que ja ens ha dit adéu.

- Millor restaurant que he visitat: El Celler de Can Roca
- Restaurant revelació: Restaurant Bohemic
- Pitjor Restaurant: Restaurant Mosquito (de fet ja han canviat de nom i estil)
- Millor vi: el "Lo Givot" del 2004 que em vaig beure ahir, Celler del Pont, Priorat.
- Millor obra de Teatre: "La forma de les coses" dirigida per Julio Manrique.
- Millor pel.lícula: "Antes que el diablo sepas que has muerto"
- Millor llibre: "Toquio Blues" d'Haruki Murakami.

Bona Ressaca i que el 2009 ens deixi continuar gaudint dels plaers de la vida !

Etiquetes de comentaris: , , ,

3 comentaris:

A la/es 12:03 a. m. , Anonymous Anònim ha dit...

Apuntem recomanacions, amic.
Jo també vaig fer les meves, acaba ent inevitable.
Gran 2009 tinguis!

 
A la/es 1:04 p. m. , Anonymous Anònim ha dit...

Coincidim amb El Celler de Can Roca i Bohemic, i tambè amb la millor pel.licula (impressionant!!).

 
A la/es 6:10 p. m. , Blogger Xavi ha dit...

Gràcies Oriol! Jo també et desitjo que tinguis un gran any. I ja em llegiré el teu resum del 2008.
Encantadísimo si coincideixo amb tu vol dir que vaig per bon camí, no :). En el cas del Celler de Can Roca suposo que és més fàcil coincidir però el cas del Bohemic està molt bé que el considerem la revelació, crec que val molt la pena.

 

Publica un comentari a l'entrada

Subscriure's a Comentaris del missatge [Atom]

<< Inici