eslacarab

18.10.10



RESTAURANT GRESKA REVISIÓ

És un dels restaurants anomenats bistronòmics de Barcelona que ja arrossega una bona fama des de fa uns anys. L'he visitat en varies ocasions i ara feia força temps que no hi anava. Divendres vam reservar per tornar a tastar la qualitat de la seva cuina. Tenen una carta curta, estructurada en apartats clàssics, tot i practicar una cuina creativa, com peixos, carns, arrossos i la curiositat dels menuts, una de les seves novetats respecte a altres locals semblants. D'entrada em vaig saltar l'ordre i com dels entrants no em convencia cap plat vaig optar per un arròs de bacallà. Acompanyat de julivert i pèsols era un plat aconseguit, tot i que reconec que no és la fòrmula que més m'agrada per combinar amb l'arròs. I de segon uns lletons amb mantega i llimona. Tendríssima la carn i una combinació poc habitual però encertada. Per postres un pastís de xocolata calenta que fregava el notable. Com a vi del sopar un descobriment precisament d'aquest local com va ser un Castro de Valtuille. Una proposta del Bierzo amb la mencia com a element únic de l'ampolla. Relació qualitat-preu excel.lent la d'aquest vi. La retrobada va ser agradable i el preu entorn als 40/45 euros correcte per la proposta d'aquest establiment que continua lluint al primer esglaó dels bistronòmics barcelonins.
Restaurant Greska C/Provença 230 934516193

Etiquetes de comentaris:

0 comentaris:

Publica un comentari a l'entrada

Subscriure's a Comentaris del missatge [Atom]

<< Inici