eslacarab

23.12.07

ARTKUISINE

Grans expectatives les d'aquest restaurant nou a Barcelona. L'havia seguit a les diferents webs de critica gastronòmica que visito. Feia bona pinta el que havien escrit. Per tant, calia fer el tast i sortir de dubtes. Avui dissabte he trucat i hem reservat taula per a quatre persones. D'entrada el local no m'ha agradat massa. Estètica una mica barroca, amb una decoració un pel carregada. L'ambient més aviat de gent "pija". Anem al grà. Parlem dels plats. D'entrada he optat per un rissoto de gambes i gallina. La qualificació és excel.lent. Gustós i ben presentat. La cosa prometia. Amb el segon ha arribat la decepció. Una tonyina "vermella" acompanyada d'una salsa de tomaquet que semblava ketchup. El peix amb massa nervis, soso, de textura poc agradable i l'acompanyament en forma de salsa horrorós. Hem decidit atorgar un vot de confiança a les postres. Hem optat per un coulant de xocolata de Michel Brass. Fluix, fluix.....gairebé fred i amb una llet merengada que no aportava res. M'ha vingut a la memòria el memorable coulant de xocolata d'un restaurant desaparegut a Barcelona, el Pou Dolç, que el feia insuperable. A més, el preu, uns 60 euros per persona, no és poca cosa. Per cert, el pa continua sense oferir un gran nivell, tant el de cereals com la xapata no passarien del cinc pelat de qualificació. En definitiva i pel que fa a la meva humil opinió aquest restaurant no presenta els elements suficients per competir entre els millors restaurants de Barcelona pel que fa a la imprescindible referència del binomi qualitat-preu.

Restaurant "Artkuisine" C/Madrazo 137 93 2023146

Etiquetes de comentaris:

6 comentaris:

A la/es 9:40 a. m. , Anonymous Anònim ha dit...

Vaja!, sembla que la unica experiencia bona a Artkuisine ha estat la meva. En fi, potser he tingut sort.

Pou Dolç, gran restaurant ja desaparegut. M'ho has fet recordar, hi anava sovint.

 
A la/es 12:53 p. m. , Blogger Xavi ha dit...

Ho sento encantadisimo. Però entre el teu comentari i el de tiquismiquis em pensava que estaria molt bé. També és cert que si el segon plat m'arriba a convèncer l'opinió hagués estat més positiva. Però el resultat fluix del segon i les postres em va decebre bastant. A veure com evoluciona.

 
A la/es 2:15 p. m. , Blogger latiquismiquis ha dit...

Caram! Estic pensant que potser jo també he tingut molta sort. Caldrà veure l'evolució, hi tornaré i t'explico.
Pou Dolç...m'has fet la boca aigua...i no són hores!

 
A la/es 12:46 p. m. , Blogger ignacio ha dit...

Xavi, coincido totalmente contigo; yo estuve también la semana pasada y no me gustó; publicaré un post esta semana.

 
A la/es 4:41 p. m. , Blogger Xavi ha dit...

Bé, veig que hi ha diversitat d'opinions, això està bé. Llegiré amb atenció el que publiqui l'ignacio.

 
A la/es 2:27 p. m. , Anonymous Anònim ha dit...

Serán muy buenos cocinando pero muy maleducados!!! después de que se vayan los clientes, vajan la persiana y se ponen a emborracharse con la musica super alta sin importar si molestan a los vecinos! que mala educación

 

Publica un comentari a l'entrada

Subscriure's a Comentaris del missatge [Atom]

<< Inici