eslacarab

25.3.08

LLIÇO PER PERDRE CLIENTS

Habitualment m'agrada parlar de restaurants que descobreixo, llocs que m'han recomenat i que provo i intentar donar la meva modesta opinió sobre el que m'agrada i el que no m'agrada, el que trobo molt bó o millorable. Com sempre opinions subjectives. Avui vull reflectir un local que en el seu moment em va agradar per la seva senzillesa però qualitat en el producte final, sobretot tenint en compte que el preu que pagaves era raonable. Es tracta d'un restaurant que es diu "Mosquito" i que es troba al carrer Carders, a prop del Born. Fan cuina entre japonesa i oriental en general. El local és petit i l'oferta era bona. La llàstima és que l'èxit sembla que els ha superat. Ja ens havia passat una vegada i penses que va ser un dia dolent que podem tenir tots. Però ahir es va repetir l'episodi. Erem un grup de cinc i ens van deixar tirats més de mitja hora fins a fer la comanda. Un cop feta vam començar a portar plats i, de cop i volta, se'n va deixar els últims. Quan portavem vint minuts esperant i vam demanar que passava l'excusa va ser que no s'havia enrecordat el cambrer que no tenien aquell plat. Lamentable. Per demanar el compte i davant la falta total d'atenció per part dels cambrers, no només nosaltres sinó d,altres taules del costat, ens vam aixecar per pagar directament a la caixa. A més, com és un episodi semblant al que haviem viscut amb anterioritat hem decidit que no pensem tornar a visitar el "Mosquito". Barcelona és molt gran i de restaurants n'hi ha de sobres. I si pagues demanes uns mínims. Els propietaris dels establiments també han d'aprendre que es pot morir d'èxit.

Restaurant "Mosquito"

Etiquetes de comentaris:

0 comentaris:

Publica un comentari a l'entrada

Subscriure's a Comentaris del missatge [Atom]

<< Inici