eslacarab

7.4.08


CAP DE SETMANA A LONDRES

Feia molts anys que no visitava Londres. De fet, crec que en deu fer uns 10 més o menys. El meu record era el d'una ciutat interessant però que no formava part de les meves preferides. Anys més tard refermo aquesta idea. Hem realitzat una visita eminentment turística recorrent Oxford, Picadilly, Leicester, Buckingham Palace, Hyde Park, Tate Museum, Candem, etc...Si no ho has vist mai ésta bè, però si hi has estat em queda la sensació que no cal repetir. Entre tot el que he vist destaco dues experiències agradables. La primera la gran impressió que em va causar el Tate Museum (aquí no hi havia estat). L'escenari, una antiga central elèctrica, és fantàstic. La col.lecció permanent molt destacable (ja m'agradaria que la del Macba- pel meu gust mediocre- tingués un nivell semblant) i les vistes del Tamesis espectaculars. L'altre component interessant té a veure amb la meva afició amb el futbol. Gràcies al favor de la familia d'un jugador de l'Arsenal vam poder veure en directe l'Arsenal-Liverpool. Mai havia vist en directe un partit de la Premier (sí que per motius laborals havia estat en algun partit de pretemporada) i aquest era un dels grans duels de la lliga. Cal dir que l'estadi, l'Emirates Stadium, és modern, acullidor i amb perfecta visibilitat. El partit va ser entretingut, sobretot en el segon temps, i el conjunt d'emocions van fer realitat les bones expectatives. Respecte a questions grastronòmiques res destacable. Cuina de supervivència en forma d'italians, japonesos i hindús. Això sí, Londres continua sent una ciutat molt cara, fins i tot per nosaltres que patim l'atracament de l'euro. Una altra nota positiva va ser l'hotel triat, el NH Kensington, a tocar de l'estació de metro d'Earls Court. Modern, ben equipat i amb una bona relació qualitat-preu. Molt recomenable per uns 130 euros la nit. En definitiva Londres continua sent una ciutat per visitar per fets puntuals un cop ja has vist els elements turístics tradicionals. Si més no, ha servit per no veure d'aprop un nou desgavell blaugrana. Mentrestant el president parlant de mals barcelonistes....Aiii si mirem les butxaques....

Etiquetes de comentaris:

0 comentaris:

Publica un comentari a l'entrada

Subscriure's a Comentaris del missatge [Atom]

<< Inici