eslacarab

29.10.09


MALDITOS BASTARDOS

Molt bones crítiques i la meva admiració per Quentin Tarantino em van portar ahir a veure, reconec que amb un cert retard, l'última pel.lícula seva anomenada "Malditos Bastardos". Doncs el resultat va ser força decebedor. Potser a estones és entretinguda, però no li acabo de trobar cap gràcia a la narrativa del film ni al seu objectiu. És a dir que si el que volia el director nord-americà és fer una ficció en la qual ell és l'únic que aconsegueix matar Hitler, doncs molt bé: felicitats! Però jo sincerament no li trobo l'interès. A nivell de guió trobo ja poc original repetir el muntatge en forma de capítols. Ja explotat per ell mateix a Kill Bill. Curiosament, la primera pel.lícula de Tarantino que ja no em va agradar. Vaig trobar que era una exhibició gratuïta de violència que ni la presència d'Uma Thurman aguantava. Per tant, comencen a quedar lluny grans obres seves com "Pulp Fiction" o "Reservoir dogs". Això sí que eren, sota la meva opinió, bons homenatges al cinema negre, d'acció i fins i tot amb algun punt de thriller. El que ha fet a posterior crec que li falta rumb o, dit d'alguna forma, més contingut i menys artificialitat. Espero que la propera entrega que faci em convenci més perquè si no deixaré de creure en ell, com ja m'ha passat amb la insoportable Isabel Coixet.

Etiquetes de comentaris:

1 comentaris:

A la/es 11:39 a. m. , Anonymous Anònim ha dit...

La pel·li està bé i té uns quatre moments memorables, a costa d'allargar la tensió a nivells mai vistos. Juga a carregar-se les convencions, i això sempre està bé.

El que passa és que Tarantino combina els tocs de genialitat amb aquesta tendència a l'autosatisfacció tan radical. Mentre s'ho passi bé, no l'importa restar punts a les seves obres. És un risc que corre amb molt de gust, i de vegades, es paga.

A mi "Kill Bill", les dues juntes, em van hipnotitzar. La primera és pur espectacle i la segona dóna molta profunditat al tema.

 

Publica un comentari a l'entrada

Subscriure's a Comentaris del missatge [Atom]

<< Inici