eslacarab

19.6.08


RESTAURANT LA BELLA NAPOLI

Amb aquest nom queda prou clar que es tracta d'un italià. Situat al barri del Poble Sec, té prestigi per les seves pizzes. Vam anar un dimarts i era ple a vessar. Suposo que per la seva fama i donada la gran presència d'estrangers per sortir a més d'una guia turística. El local és de parets d'obra vista amb decoració en forma de fotografies, en alguns casos amb esportistes famosos que han visitat el local. No és especialment acollidor, sobretot pel gran soroll existent. Les pizzes cal dir que fan honor a la fama. Son de massa tendre i gustosa i amb ingredients més que correctes. En el meu cas vaig demanar una quatre estacions amb pernil dolç, xampinyons, carxofes, salami i olives. Bons ingredients i una mida generosa. Compte amb les begudes perquè son cares: una coca-cola 3 euros i mig (600 de les antigues pessetes...). Vam sopar pizza i refresc per 30 euros dues persones. Un local per treure el mono de pizza que tenim de tant en tant.

Restaurant La Bella Napoli C/Margarit 14 934425056

Etiquetes de comentaris:

4 comentaris:

A la/es 11:40 a. m. , Anonymous Anònim ha dit...

El tinc a prop de casa i me n'havien parlat molt bé. Es veu que el Zambrotta hi anava força sovint (fora el camp, pizza i, sobre la gespa, calzone).

Després d'aquesta crítica, no trigaré a deixar-m'hi caure (i espero que no em treguin targeta groga).

 
A la/es 3:21 a. m. , Blogger Xavi ha dit...

Crec que ets més habilidós que zambrotta i, per tant, no veuràs cap targeta groga. Si el tens a prop i vols fer una escapada per fer una pizza està bé. Ara, per això, i no gaire més.

 
A la/es 6:51 p. m. , Blogger ignacio ha dit...

Estuve en oro Bella Napoli, creo que era en Villaroel: tenía el mismo estilo.Sabes si tienen algo que ver?

 
A la/es 7:36 p. m. , Blogger Xavi ha dit...

Hola Ignacio ! Es veu que sí que tenen a veure. Jo no el coneixia però m'he informat i son del mateix propietari. Jo vaig anar al del Poble Sec que era el que m'havien recomenat.

 

Publica un comentari a l'entrada

Subscriure's a Comentaris del missatge [Atom]

<< Inici