eslacarab

10.4.09


SWEENEY TODD

Torna a Barcelona un dels musicals més coneguts. Es "Sweeney Todd", l'obra del conegut autor Stephen Sondheim. Es tracta d'un retrobament amb un espectacle que ara fa 15 anys es va estrenar amb Constantino Romero i Vicky Peña com a protagonistes i que va tenir un gran èxit. Ara el lloc de Constantino l'ocupa Joan Crosas i repeteix la parteneire femenina. És una obra que en el seu moment em vaig quedar amb ganes de veure. Per això ara vaig decidir que no se'm passes l'oportunitat. I allà em vaig plantar, al teatre Apolo, el passat dimarts. L'acció es desenvolupa al Londres del segle XIX amb un barber injustament desterrat que torna a casa seva per retrobar-se amb la seva dona i la seva filla. Un cop de retorn el seu afany es de venjança cap el Jutge que enamorat de la seva dona el va condemnar a la presó. Un musical amb aires de thriller i de llarga durada, entorn a les dues hores i mitja. Les interpretacions son excel.lents, amb un gran nivell musical. L'argument t'acaba atrapant, i per això si hi summes una notable posada en escena fan que el resultat sigui òptim. Per tant, mereix molt la pena comprar les entrades i preparar-se per gaudir d'un gran espectacle. Un fet que no sempre es possible a Barcelona on els musicals de qualitat son més aviat escassos. Jo crec que aquest està al nivell de "Mar i Cel" i molt per sobre d'autentics fiascos com "Cabaret" o "Chicago".

"Sweeney Todd" Teatre Apolo- Fins l'onze de maig.

Etiquetes de comentaris:

1 comentaris:

A la/es 12:29 a. m. , Anonymous Anònim ha dit...

Totalment d'acord. Vaig tenir la sort de veure l'última representació i vaig flipar. Digne de Broadway, certament.

 

Publica un comentari a l'entrada

Subscriure's a Comentaris del missatge [Atom]

<< Inici